Rok 2012

06.01.2013 13:44

 MŮJ ROK 2012

Leden

To jsem nemohl ještě po kastraci běhat intenzivně  agility jen doma tunýlek. Přece jsem měl dva řezy a jeden byl do bříška.

23.ledna

Dojela Jana s Aimee a Bonetkou šli jsme na 2.hodinovou procházku z Valtic k Randevous a zpět. (odkaz na fotečky najdete ve fotogalerii).

 

Únor

18. února

Nám dovezla Gabka z Třince nové překážky. Postavila nám moc hezký běhavý parkur. Jak běžel se mnou páníček poprvé tak spadl a já mu div neskočil na záda...Jinak musím pilovat kruh ten mi vůbec nejde. Pořád proskakuji vedle jsem lump. už se těším moc jak budou pravidelně tréninky a budu se potkávat s kamarády.

 

Nejdůležitější den v únoru byl 23.2.2012 to jsem oslavil svoje druhé narozeniny. Dostal jsem udělaný dort z konzervy. Mooooc jsem si pochutnal (odkaz na video najdete ve videogalerii).

 

Březen

Už zase každý týden trénuji agility....něco mě jde a něco musím dopilovat.

Byl jsem na jedněch agility závodech.

 

13.března

Na víkend k nám dojela Alča s jejími šeltijími holkami. V sobotu jsme jeli společně na trénink agility. Po tréninku jsme se šli ještě projít. Pak jsme dojeli domů a už odpočívali. V neděli jsme šli na dvouhodinovou procházku. Já pořád lezl do trávy a větřil a neposlouchal na zavolání. Nakonec jsem se vyválel v nějakým blivajzu a to už páníček řekl dost jdeš na vodítko. Pak jsem byl ještě dvakrát chvilku puštěný, když mě házeli klacek tak jsem nemyslel ani na větření. Chvilku jsem se o klacek přetahoval i s Impošem. Potom mě panička pustila ještě jednou a myslela si že budu prohánět holky jenže já uviděl kosa a už jsem za ním letěl...Jsem takový lup, ale přesto mě mají moji páníčci rádi...(Pár foteček  ve fotogalerii).

 

24.března

Jsem se zúčastnil mých prvních závodů Jarní jump s Royal Canin v Sedleci. První jump se mi moc nepovedl to jsem chtěl pánečka vyslíct...tahal jsem ho za nohavice. Další běhy byli super. Precizně jsem zvládl A3 běh až na slalom tam byli dvě odmítačky doběhl jsem 6 ze 14 závodníků. Byl jsem poslední co to doběhl bez disku. Druhý jump jsem byl 8 z 18 závodníků také odmítačka ve slalomu...Možná je to tím že já chci už valit dopředu a páníček mě brzdí ukazovaním...musím trénovat slalom.

 

Duben

V dubnu jsem byl na 2 agility závodech. Z toho jednou v kategorii SA jako závodník a měl jsem jeden trénink pod vedením Katky Pechové

 

1.dubna

Nás dojela po trénovat Kačka Pechová. Postavila nám moc hezké parkurky. Běhali jsme od 9hod. do 14:30 bylo to moc fajn a už se těšíme na další trénink pod vedením Kačky Pechové.

 

8. dubna

Jsem jel na závody do Ratíškovic. Byli to takové netypické závody. Závodilo se pomocí pavouka jak v tenise. Prvním během se rozhodovalo jestli zůstanu ve skupině A a nebo jestli spadnu do skupiny B. Nakonec mě o dvě sekundy porazila  PRT Nelly z agility Kroměříž. Tak jsem spadl do skupiny B. Ve skupině B jsem běhal dva běhy zase jsem narazil ta tu Parsonici Nellu a ta měla čistý běh a já odmítnutí na slalomu a pak ještě i chybu něco jsem ucítil a místo slalomování jsem šel rovně. Musím ten slalom pilovat na tréninku a na dvorečku. Jinak to byl moc fajn den. Zažili jsme pravé aprílové počasí. Chvilku sněhánka a chvilku sluníčko...Do Ratíškovic se 100% na závody vrátím ať už budou klasické a nebo zase pomocí pavouka.

 

21.dubna

 Jsem jel na dvojzkoušky do Zlechova. První zkoušce jsem se dikl na slalomu. Páníček mě vrátil do blbé tyčky a paní rozhodčí Lenka Pánková nepískala diskvalifikaci jen jim ukazovala. Zjistili jsme že jsem se dikl až podle výsledkové listiny. V druhou zkoušku jsem dal už čistě a doběhl si pro druhé místo s časem 43.18 s. Pozazila mě zase PRT Nelly s psovodem Romanem Sochorem z agility Kroměříž, ale mě to vůbec nevadí. Kroměřížácí jsou totiž správná banda lidiček dostal jsem i od jedné paní z Kroměříže piškotek :o)). Videjko ve videogalerii


Květen

Zúčastnil jsem se 4 agility závodů. Na jedné procházce se spřáteleným klubíkem v Ratíškovicích.

1.května

Jsem se zúčastnil závodů Dvojité veselíčko ve Veselí nad Moravou. Nemuselo být takové horko. I přes to teplo jsme s pánečkem běželi oba dva běhy agility naplno a to se nám i vyplatilo. První agility krásné druhé místo, druhé agility nádherné první místo a součet super první platz. Domů si dovezl mnoho pamlsků a nádhernou kokardu za součet.  :-))) Bylo to tam moc fajn.

 

8.května

Jsem jel s paničkou, pánečkem a Ivčou s jejím borderákem Scotíkem na výlet do Ratíškovic. Počasí nám vyšlo moc hezké. Zaregistrovali jsme se na pochod, který měl 10km. Na pochodě se mi moc velice líbilo chvilku mě vedla Ivča, chvilku Ešli, chvilku Evča a chviličku Krisťa. Šli jsme do Vacenovic a z Vacenovic zpět do Ratíškovic na místo startu na fotbalové hřiště Baník Ratíškovice. Tam jsme se seřadili do řady a dostali jsme diplomi, že jsme zvládli pochod kolem Ratíškovic 10km dlouhý. Pak jsme šli k rybníku Hliníku. Jak jsem viděl už Arga a Elis skákat tak jsem děsně začal táhnout já chci taky já chci taky do vody a plavčit. Tak mě páník pustil z vodítka hodil klacík prvně jsem skočil opatrně a pak už jsem tam skákal jak profík. Po koupání v rybníce jsme šli na orlovnu tam si páníček s paničkou opékli špekajdy a pokecali. Okolo 17 hod. jsme jeli dom směr Valtice a páníček mě tam málem zapomněl. Fotečky zde a zde. Byl to skvělý den strávený v Ratíškovicích.

 

12.května

Jsem byl na závodech v Hranicích na Moravě. Ráno když jsme doleli tak bylo teplo. Dojeli jsme o maličko dřív než byla prezence, tak jsme šli na procházku okolí cvičáku bylo fakt moc pěkné. Do cca 1hod. přišli mraky a začli být přehánky foukat vítr a o dost se ochladilo. Jak se nám vedlo: první běh agility jedno odmítnutí na slalomu (náběh do něj) a pak skočená zona na kladině. Druhý běh žabák ten se mi povedl a vyběhal jsem si tam 2.místo porazila mě jen setřička Connie Kiss Lenfir. Třetí běh norník to jsem skončil na bramborovém místě porazila mě Conča a i Trixule. Součet všech tří běhů bylo krásné 2.místo. Video ve videogalerii. Moc se mi na závodech líbilo pokud nic nebude jiného v plánu tak příští rok se zúčastním zase. Škoda, že pršelo jinak bych měl fotečku s Trixulí a i Connie snad to příště nepravíme. S Cončou mám teda fotečky na bedně. Nejvíc pánečka potěšila Alča od Conči co říkala, že nejsem pomalej jen nemám tu jistotu co Conča za těch cca 5let co už agility běhá :o))).

 

19.května

Jsem jel na závody do Kyjova. Kyjov je kousek za Hodonínem. Oba dva běhy se mi povedli na bednu. Kdybych se v agility nezakoukal a neměl odmítačku tak bych byl první, ale i tak to bylo super skončit na druhém místě. V jumpingu i v agilty jsem skončil na krásném druhém místě. Závody byli fajn až na tu spršku na konci holky s Lucky dogs se domluvili, že Petu jako na oslavu, že byl na bedně polijí a polili i mě. Uvidíme kdy naplánují závody na příští rok a pokud nebude něco jiného v plánu tak pojedem určo nás pojede víc s Flying Paws.

 

26.května

Jsem se zúčastnil potřetí závodů v Loučkách u Oder. Podruhé v kategorii pokročilý. První běh byl jumping tam se se začuchal před slalom a pak hodně po slalomu. Na bednu to už nebylo, ale mohl jsem to možná doběhnout bez disku. Podle videa bych měl tři odmítnutí, ale pan rozhodčí byl hodnej tam mi možná u toho slalomu to odpustil. Ale i tak mě páneček pak navedl blbě místo okolo mi řekl hop okolo. No tak jsem to skočil a byl s toho disk. Druhý beh agility jsem už stál na bedně na druhém místě na to jsem hrdý zvládl jsem A3 parkur. Byli tam dva chytáky slalom u náběhu na kladinu a mělo se jít do slalomu a pak náběhy hojdy a ačka vedle sebe a ze skočky to vynášelo na áčko a mělo se jít na houpačku. Já to zvládl stím áčkem a houpajdou jen tak tak páneček na mě bum bum tady tady bum bum tak jsem se stočil. Běh jsem měl čistý bez chybky. Předběhla mě jen šeltička Adélka.


Červen

Byl jsem na dvouch agility závodech a stanovačka v Sedleci s Lucky dogs Ratíškovice

2.června

Jsem jel na Davo cup do Přerova. V jumpingu jsem si vyběhal pěkné první místo. Agility se mi už moc nepovedlo nebyl tam slalom, ale netrefil jsem se do kruhu a podruhé ho oběhl až na potřetí jsem ho dal. Nakonec to bylo do součtu na třetí místo už jsem moc nedoufal, že výjde ten součet. Závody byli fajn. Počasí vyšlo nepršelo. Video bude ve videogalerii

 

16.června

Jsem se zúčastnil závodů v Brně na psí škole na ostrově. Závody byli moc fajn jeli se na mě podívat i sourozenci Bičanovi držet palečky a fandit. Přes velké teplo jsem běhal jak drak. První běh agility jsem se disknul páneček riskl vysílačku do tunelu tu jsem dal, ale vybral jinou díru. Páneček byl moc štastný, že jsem dal tu vysíláčku. Druhý běh byla zkouška tu jsem si vyběhal na krásné třetí místo a třetí běh byl jumping to jsem doběhl 9 z 37 psíků v mojí kategorii což je veliký úspěch umístit se v první 10. Jinak se mi velice líbilo v řece Svitavě jsem tam řádil jak drak panička mě nemohla pak dostat z vody ven musela mě lehce chytnout za ocásek abych šel z vody. Myslím si že se zúčastním i příští rok Letní Robinsonády pokud budou pořádat to už budu běhat v SA2 a už bude běhat i Impík.

 

22.-24.června

Byl to užasný víkend se skělou partou agiliťáků z Ratíškovic. Naučil jsem se spoustu nových věcí i můj páník. Nikdy by ho nenapadlo že já zareaguji na jeho pohyb jenom ramene. V sobotu jsem běhal jak drak naše skupinka byla dalo by se říct nejlepší došli jsme k nejvíc parkurům. Dopoledne byl jumping odpoledne bylo agi. Trénoval jsem dohromady v sobotu cca 3hod. ráno a na večer. V neděli jsem už stávkoval a čuchtal možná to bylo že bych ještě spinkal měl jsem trénink jako první od 7hod. odpoledne to bylo už 100% lepší. Jinak jsem v sobotu i v neděli řádil v lomu jak já vidím vodu a něco jen do ní šplouchne hned bych tam skákal a lovil věci. Jsem strašný vodomil.

 

Červenec

To jsem se zúčastnil dvou agility závodů a oba dva byli na BPD (Brněnských psích dnech). jedny neofi a jedny ofi.

5.-8.července

Ve čvrtek jsme čekali v Břeclavi na Terku s Tedíkem a Majdičkou pak jsme jeli pro něco domů a pak nabrali Barušku s Agátkou a jeli na trénink. Vypadalo to že nám trénink překazí bouřka s deštěm nakonec jen byla bouřka bez deště. Ale už nebylo takové vedro a běhalo se pěkně. Pak si pánečci šli opéct špekáčky a jeli jsme s Terkou a její smečkou k nám domů. Ráno jsme jeli do Mikulova do lomu a pak na kopeček. Bylo to tam super jako vždycky u vodičky. Pak páneček s paničkou Terku a její psíky vezli do BV na vlak a nás už nechali doma odpočívat. Kolem 16hod. dojela druhá smečka i s dětmi ze Zastávky. V sobotu ráno jsme jeli zase do lomu tam jsem zase řádil a pak šli na kopeček. Odpoledne jsme všichni jeli na grilovačku do Sedlece.

V neděli dopoledne jsme se byli projít tady k zámku a po zámecké zahradě. Pak Terka zachranovala v zámecké kašně berušky tak jsme tam chvilku pobyli. Já vyskočil na tu kašnu a pak i skočil do té vody. Panička mi nevěřila, že to udělám a já to udělal. Jsem prostě vodomil jak hrom...:-)))). Video ve videogalerii, foto ve fotogalerii.

 

13.-15.července

 V pátek okolo 17hod. jsme odjeli do Brna na Brněnské psí dny. Jak vybrali místečko tak pánečci šli stavět stan a my (já s Impíkem) odpočívali v autě. Potom jsme se šli projít, pánečci povečeřeli papání co jsi udělali i mi dostali papat a šli jsme spinkat do stanu. Ráno jsme se vzbudili cca mezi 6-7 hod. šli jsme na procházku a pak se zaprezentovat. Závodit se začlo 9:15 štěnátky, pak se běžela tuneliáda pokročilý a začátečníci dohromady...já skončil na pěkném 8 místě z 22 smolíčků. Jumping a agility už bylo zvlášť rozděleno. V jumpingu jsem si vyběhal 3.místo, v agi 2.místo a součet 3.místo. Na vyhlášení nám začlo trvale pršet. Po vyhlášení jsme čekali s Martou a Petou Bartošem pod altánkem než pro ně dojedou rodiče. Pak jsme šli odpočívat do stanu. Jak přestalo pršet tak jsme šli na dlouhou procházku okolo řeky plus nás páníčci fotili. Pak jsme dostali papat a pánečci čekali na ohnovou show po ní šli také spát. V neděli už byli oficiální závody v jumpingu jsem se diskl (pánečkovou chybou zapomněl trat), ale i tak by to byl disk skočil jsem po slalomu dálku. Ve zkoušce jsem byl na 1. místě v agility s jednou chybkou na krásném 9.místě z 28 smolíčků. Jinak mi pánečci za odměnu koupili šátek kde je napsáno agility a jsem teďkom ještě větší frajer než před tím...:))). Video ve videogalerii foto ve fotogalerii

 

Srpen

Byl jsem  na dvou agility závodech.

10.-12.srpna

V pátek po 17hod. jsme vyjeli směr Prostějov. Pánečci vybrali místečko na stan a nás nechali odpočívat v autě než stan postaví. Potom jsme se šli projít. Nakonec pánečci i my jsme povečeřeli a šli spát. Ráno po 6hod. šla s nama panička na prochajdu pak nás zavřela do kenelky převlíkli se a šli postavit altán. V sobotu bylo škaredě byli docela dost přeháňky. První běh byl jumping a já doběhl čistě a skončil na pěkném 8 místě z 27 pejsků. Pak jsem měl premiéru ve zkoušce SA2 a tam jsem skončil 3. žádný s pejsků nedoběhl čistě a já měl chybu ve slalomu. V agility už jsem měl odmítnutí a skončil jsem 15 trochu moje a trochu pánečkova chyba měl být důraznější a víc mi ukázat do tunýlku. V neděli se začalo běhat agilitym tam jsem se diskl byl tunel okolo áčka a já místo do tunýlku jsem drápkem šlápl na ačko. Ve zkoušce SA2 jsem skončil na druhém místě jedno odmítnutí na skočce páneček měl jinak stát a nebo víc ukázat na tu skočku. Nakonec se běžel jumping a ten jsem běžel krásně a čistě skončil jsem na 8 místečku. Jinak to byl fajn víkend v sobotu jsme chodili s kamarády s Lucky dogs venčit na pole v neděli jsme byli u potoka tak jsem tam i plavčil. Jinak v sobotu jsem musel opakovat jumping protože mě na parkuru převálcovalo štěne bordery. V neděli u vody na mě prozměnu skočil Ben a pak jak se honil s Bree tak mě ještě převálcoval. Takže za ten víkend jsem byl třikrát převálcovaný, ale přežil jsem to :-))) Video bude ve videogalerii.

 

17.-18.srpna

V pátek v 17hod. jsme jeli do Ratíškovic. Tam jsme přespali ve stanu. Páníčci tam pokecali s kamarády s Lucky dogs. V sobotu jsem závodil. Nebyl jsem na bedně, ale to mě nevadí tyto závody byli super a určitě pojedu zase. Pěkné parkury příjemné prostředí.

 

Září

Jsem se zúčastnil 3 agility závodů + setkání šeltiček

1.září.

Jsem jel na závody v do Slavičína. Závody byli moc fajn. Počasí nám přálo ráno lilo když jsme vyjížděli, ale ve Slavičíně už nepršelo byli jen dvě přeháňky. V agility jsem si vyběhal 4.místo skočená zona a odmítačka na skočce . V jumpingu místo 2., ale jen tak tak páneček se zamotal ještě že nejsem žádný plašan. V součtu to bylo krásné 2.místo. Běh o krále Valašska místo 7. z 20 psů všech velikostí. Video ve videogalerii.

 

14-16.září Jsem se zúčastnil 4.víkendu se šeltičkou v Meziříčku. Počasí nám přálo. Strašně rychle, ale utekl. Jinak páneček je na mě pyšný vůbec jsem mu neutíkal když mě zavolal tak jsem přiběhl. Měl jsem tam dvě sestřičky Bonie a Chantal Lenfir. Chtěl jsem plavat v rybníku, ale bylo už chladno na plavčení. Hlavně mě to lákalo když vyskočil kapřík..:-). Skvěle jsem si potrénoval s Janou Zemkovou agi v pátek i v sobotu. Užil si závody v agility. Skončil jsem na 6.místě bylo to posuzováno i s medíky jinak bych byl 3. Uvidím jestli pojedu příští rok zase na setkání. Odkazy na fotky ve fotogalerii.

 

28.září

Jsem jel na oficiálky do Třebíče na dvojzkoušky v agi..První zkoušce A2 jsem doběhl na druhém místě, ale měl jsem tretné body za čas takže nesplněno abych mohl jít do A3...v druhé zkoušce jsem se disknul pánečkova chybička mohl být postavený líp, ale kdybych chtěl abych udělal vysílačku tak ju nedám na 80% jsem taky malý dacanek. Počasí nám vyšlo nádherné co víc jsme si mohli přát.

 

29.září

Pořádal náš klub Flying paws Sedlec závody...Já jsi konečně odvezl i pohár a medaili z domácích závodů...V jumpingu jsem skončil na druhém místě v agility na 5místě a součet na 3.místě...Běh o krále tlapek 5místo. Jak se říká na domácích závodech si maj ceny odvést závodníci co dojedou reprezentovat jíný klubík...:-))) Počasí nám vyšlo až nakonci uplně začlo pršet..., ale to byli závodníci už pomale i ve svých domovech...:-)))

 

Říjen

Jsem se zúčastnil 3  agility závodů.

7.října

Jsem jel na závody do Drnovic. Počasí nám nepřálo pršelo jak z konve. I tak jsme si závody s pánečkem užili. V jumpu jsem se umístil na prvním místě, v agility disk po kladině jsem neudělal okolo

 

13.října

 To jsem se zúčastnil ofek ve Šlapanicích první běh byl jumping a bylo z toho 4.místo málem jsem po zdi také v běhl do lákavýho tunýlku ale stočil jsem se na poslední chvíli za páníkem. To byl zatím můj nevvětší uspěch v otevřeném běhu pro všechny kategorie S..Zkouška A2 první zkouška splněna k postupu do A3 na pěkném 1místě.. Třetí běh jsme doběhli na 14 místě za čuchání u tunelu a pak odmítačka na slalomu. Příští rok pojedem do Šlapanic určo zase.

 

27.října

 Jsem jel na závody do Ratíškovic. Ráno pršelo, ale nebylo to tak strašný. Jednu chvíli přestalo i dokonce pršet to se běhal jumping o penízky. Ve "hře" v třetím doplňkovým běhu vobank už pršelo jak z konve a udělalo se menší jezírko kde jsem měl vodu po kotníky. Jinak kdyby ten běh byl natočen tak se tomu páníčci budou smát i teď když si vzpomenou tak se usmívají...Něco tam bouchlo a mě to tak rozhodilo že jsem to dával za vinu panu rozhodčímu Dušanovi Bučkovi. Jak pak odešel z parkuru když jsem se diknul tak jsem běžel jak profík voda nevoda...:-). Jinak to byli fajn závody máme na co vzpomínat... Určo se zúčastníme dalších závody v Raťkách si nesmíme nechat ujít..

 

Listopad

Zúčastnil jsem se jedné intenzivky s Marťou Konečnou

3.listopadu 

Nás dojela trénovat Martina Konečná...Intenzivní trénink byl moc super se mi to líbilo. Počasí nám vyšlo krásné. Něco nového jsme se zase naučili. Dojeli potrénovat za námi kamarádi z Uničova. Už se těšíme na příště jak nás dojede Marťa zase někdy potrénovat.

Prosinec

V tomto měsíci budou Vánoce na ty se těším...a pak bude Silvestr ale ten nemám vůbec rád to je samé buch buch večer.

Jinak jsem zakončil agility sezonu 2012 na závodech v hale v Mikulově.

15.prosince

Jsem se zúčastnil posledních závodů v tomto roce a ty stály za to. První běh byl jumping čistý běh 8.místo z 26 SA. Druhý běh byla zkouška tam jsem byl na bedně na 2.místě, ale bohužel jsem měl trestné bodíky za čas tak nesplněná, jinak pěkná čistá zkouška. Poslední běh bylo agility tam jsem zkončil na krásném 2.místě poprvé se mě povedlo umístit na bedně i v otevřeném běhu ne jen ve zkoušce . Opět byl to čistý běh. A světe div se nakonec jsem se stal i NEJ PES SA.  To páníček vůbec nečekal. A ani pak když se díval na výsledky tak nečekal že budu v součtu J+A na 1.místě. Dovezl jsem si domů spoustu nádherných cen.

 

24.prosince

Byli Vánoce a já dostal pár kokinek pod stromečkem.

 

31.prosince

Byl Silvestr už tu stříleli od půl paté. Nejhorší to bylo o půlnoci to tu bylo zase jak, kdyby byla válka, ale zvládl jsem to s pohodě. Akorát jsem nechtěl se jít ven vyvenčit a pak ráno páníci zjistili že je tam naluláno a nakakáno, ale nezlobili se na mě.


 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode