Rok 2011

06.01.2012 18:47

 MŮJ ROK 2011

Leden až březen

Nic moc se nedělo. Jezdil jsem trénovat agility do Mikulova do haly.

V lednu mi dovezl páníček kamaráda šeltiáka Ferala Impa Barabela. Ze začátku vypadal, že bude moooc hodný a vyklubalo se zněj pěkné kvítko, který mě tahá za chlupy, kouše, bere hračky s kterými si chcu hrát já...asi jich máme málo, když chce vždy tu moji...:o))). 

Nejdůležitější den v tomto období byl 23.2.2011 to jsem oslavil svoje první narozeniny. Dostal jsem udělaný dort z konzervy. Mooooc jsem si pochutnal (odkaz na fotečky z narozenin najdete ve fotogalerii).

Duben

V dubnu jsem byl na 4 agility závodech. Z toho jednou v kategorii štěňátka a pak už v kategorii začátečník.

Už 2.dubna jsem vyrazil na svoje první závody v agility v tomto roce do Kostelan u Kroměříže. Byli ještě v kategorii štěňátka. Měl jsem tam dva běhy z tunýlků a skoček na zemi. V prvním běhu jsem se umístil na krásném druhém místě z jedenácti štěňátek.V druhém běhu na sedmém z jedenácti. To už jsem měl jedno odmítnutí. Fotečky z Kostelan jsou v odkazech ve fotogalerii, video ve videogalerii.

10.dubna jsem byl na závodech v agility v Hodoníně s názvem Předvelikonoční výprask III. Tentokrát už v kategorii začátečník. Prvně jsem se rozběhal ve hře, která se nehodnotila. Pak následoval závod, začínalo se agility, tam jsem se umístil na 4.místě ze 13 začátečníků. Po Běhu jsem odpočíval v kenelce a byl jsem i na krátké procházce kolem řeky Moravy, když běhali pokročilí. Po pokročilých byl jumping. Tam jsem se umístil na 2.místě ze 13 začátečníků, jen čivava mě porazila. Já měl 23.73 a čivava 23.40. V součtu jsem se umístil také na krásném 2.místě. Video z nedělních závodů  přidáno ve videogalerii.

16.dubna jsem jel na závody v agility do Kyjova-Boršova s názvem Hakuna Matata. První běh jumping se mi moc nepovedl, jsem se zakoukal, a pak nasbíral pět trestných bodů za špatně skočenou skočku a umístil jsem se na 8.místě z 15 konkurentů, to je pro mě i tak krásné umístění, že jsme nebyl poslední. Agility jsem měl pak čistý běh a skončil jsem na 2.místě z 15 konkurentů. Porazil mě kříženec. V součtu jsem byl na bramborovém místečku, takže 4...:o))). Fotečky ve fotogalerii, videjko ve videogalerii

23.dubna se mi nedařilo na domácích závodech v agility v Sedleci u Mikulova s názvem Velikonoční bláznoství. První běh - hru mi zkazili diváci, nejsem zvyklí na hluk a oni mě s páníčkem chtěli povzbudit. Druhý běh jsem kazil hlavně já, nechtěl jsem jít na áčko, tam jsem měl myslím 3 odmítnutí, třetí běh byl na bednu, ale páníček přehlídl překážku to se stane....

Květen

Zúčastnil jsem se jen jednoho agility závodu. Byl na jedné intenzivce s Marťou Konečnou

14.května jsem byl na procházce s kamarády s klubu jumpindogs. Ušel jsem cca 7 km z Lednice do Nejdku a zpět. Byla to prima procházka i přes malé dešťové přehánky. Krásně jsem se proběhl s kamarády Bubem a Mopem s kamarádkami Ebinkou, Ambrou, Jackinkou a Sel. Fotečky  ve fotogalerii.

15.května jsem byl na závodech v Blansku, protože pršelo tak byl jen jeden běh a to open. V tomto běhu i za deště jsem vybojoval zlatou medaily. Páníček se bál, že mu uteču se schovat, nikdy jsem totiž za deště ještě neběhal, ale já to zvládl jak profík :o)). Video ve videogalerii

22.května jsem měl intenzivku s Marťou Konečnou. Byl to super den až na to vedro pak už jsem nechtěl moc běhat, zpomaloval jsem. Bylo to fajn zase jsem se já a páníček něco naučili a dověděli. Video ve videogalerii

Červen

Byl jsem na jednom agility závodu a podívat se na výstavě v Brně.

19.června jsem se zúčastnil agility závodů v Loučkách u Oder. Nedařilo se mi tam, v obouch bězích jsem měl 2 odmítnutí. Z části to byla moje chyba a z části pánova. V druhém běhu kdyby přeběhl na druhou stranu za ačkem a vedl mě na druhou ruku možná by to odmítnutí nemuselo být, ale jak se říká chybama se člověk i já učím. Nemůže být každý den posvícení, běháme agility s pánem  pro radost a ne pro to aby jsme stáli pokaždé na bedně, i když bedna potěší. Nedopadl jsem nejhůř - první běh  jumping 12 z 18 konkurentů a druhý běh agility 9 z 18 konkurentů. Běžel jsem na plno, zvládl záludnosti a odmítnutí nasbíral na lehkostech. Jsem šikovný a pán se na mě vůbec nezlobil a byl rád že si veze aspoň něco Impíček a Clejík domů...:o))).Jinak jsem potkal staré známe jako je sheltie Beretka a jokšírek Kettulka a i nové známe jako je sheltijka Connie Chlupaté štěstí, ta se mě mooooc líbila hned bych sní běhal, kdyby to šlo a i pánům se líbila, byla to fešanda. (Video ve videogalerii).

24.června jsem se byl podívat na Intercanisu v Brně. Pánečci mi koupili granulky a kokinka. Potkal jsem se tam s Ebinkou. Chvíli koukal na koníky a i jak pejsci skákali agility, ale záviděl jsem jim, chtěl jsem taky skákat a tak jsem hrozně štěkal. Pak nás pozvali na náštěvu Marťa a Peťa Bartošovi, tak jsem u nich běhal na zahrádce s Dastíkem foto ve fotogalerii.

Červenec

To jsem se zúčastnil dvou agility závodů a jedné intenzivky s Luckou Dostálovou.

6.července jsem byl na výletě v Mikulově. V nožičkách jsem měl  moooc kilometrů. Než jsme jeli dom, tak jsem byl s páníčky schladit se v mikulovském lomu. Páníček mě měl na vodítku. Šel jsem tam dobrovolně a pořád jsem táhl do hloubky. Jak jsem se dostal do místa kde nedosáhnu, tak jsem plaval.  Uplně se mi to líbilo, chytal jsem vodičku i do pusy, jak jsem plaval. Bylo to úplně príma a ani jsem nechtěl odejít, tak moc jsem byl unešený z vody...:o))) . Mám moc pěkných foteček z Mikulova i  zlomu ve fotogalerii.

16.července jsem byl na intenzivce s Luckou Dostálovou. Krásně jsem si zaběhal i přes velké vedro. Něco nového jsme se dověděli a posbírali nové zkušenosti.

17.července jsem jel na závody v agility do Brna - Pisárky. Oba dva běhy jsem zaběhl čistě. V obou bězích jsem byl na prvním místě a v součtu taktéž. Součet jsem doběhl jako jediný. Ostatní pejskové se v nějakém běhu diskli. Přes velké vedro jsem běžel fakt nádherně. V druhém běhu pan moderátor řekl, jak jsem doběhl, že vedro na šeltičku nepůsobí...:o))) to mě velice potěšilo...:o))) Jinak jsme se byli podívat u řeky, tam jsem si namočil nožky.  Fotečky ale nemáme, nakonec páneček fotit nešel, ale to neva budou jiné od jinud.... Video ve videogalerii.

23.července jsem se zúčastnil svých  jubilejních 10 agility závodů  ATC Merkur v Pasohlávkách. (8 závodů v tomto roce + 2 závody v roce 2010). Na závodech se mi dařilo, všechny běhy jsem tam vyhrál a v paralerním jsem byl druhý. Tyto závody byli moje poslední v kategorii začátečník. Moooc se mi tam líbilo, zaplavčil jsem si v laguně pro klacík...

Srpen

Byl jsem na táboře a na jedněch agility závodech.

Od 13.srpna do 21.srpna jsem se zúčastnil  tábora ve Svojanově. Více o táboře v článku LVT Svojanov 2011.

28.srpna jsem vyrazil na agility závody do Přerova. Byli to moje první oficiální závody. Hned se mi podařilo složit zkoušku SA1 na výbornou a umístit se na krásném prvním místě. V jumpingu jsem měl jedno odmítnutí ve slalomu. V agility se mi nepovedl kruh a já ho skočil pak zpět jak se nemělo to znamenalo diskvalifikaci. Video ve videogalerii.

Září

Jsem se zúčastnil 5 agility závodů.  Dvou ofic. a tří neofic.

3.září jsem byl na druhých ofic. závodech v Kroměříži. Nedařilo se mi tam. První běh mi zkazil páneček. Dal jsem dobře kruh a páníček mě pak navedl na blbou skočku. páníček totiž už přemýšlel jak kruh bude se mnou opravovat jak mě bude vracet, ale to se stane. Až na tu skočku to byl krásný čistý běh i náběh do slalomu zprava jsem dal nádherně Zkoušku SA1 jsem si zkazil trochu já a trochu páneček. V obou dvouch bězích jsem se diskvalifikoval. Třetí běh agility ten byl nejhorší to jsem se rožtěkal na slalomu a začal pánečka tahat za nohavici a pak jsem se na jednom místě začuchal. Tento běh jsem doběhl bez diskvaliface, ale s moooc chybami. Velice se mi tam líbilo.

4.září  jsem jel na neofic. závody do Hodonína s  názvem Vánoční závody s Effipro. Závodil jsem už v kategorii pokročilých. V jumpingu jsem se umístil na 3.místě začuchání ve slalomu. Agility jsem zkončil na 6.místě odmítnutí na skočce, vystartoval jsem dřív než mi dal páníček pokyn. Já se už nemohl dočkat. Jsem dacan to se přece nedělá, stydím se :(. V součtu agility a jumpingu jsem skončil na krásném 3.místě. Závody se mi velice líbili skvělá organizace, skvělá atmosféra. Před vyhlášením výsledků jsem se byl ochladit v řece Moravě. Video ve videogalerii.

10.září jsem se zúčastnil neofic. závodů v Loučkách u Oder. V jumpingu jsem se umístil na pátém místě měl jsem jedno odmítnutí na druhé skočce. V běhu agility jsem si už vyběhal první místo. Potkal jsem se tam s Connií Chlupaté štěstí, když měl páníček prohlídku agility, panička se šla se mnou projít tak jsem si s Cončou chtěl hrát pořád jsem jí skákal na hlavičku a poskakoval kolem ní škoda, že jsme nemohli být na volno to by bylo moooc fajn spolu běhat. Závody byli moooc skvělé.

17. září jsem jel na oficiální závody do Brna. V jumpingu jsem skončil na 11.místě, vynechal jsem poslední tyčku ve slalomu. Ve zkoušce A1 jsem skočil zónu na kladině trochu chyba páníčka dal mi ruku už skoro na zóně a já mu i přeskočil. Jinak to byl krásný čistý běh. Skončil jsem na 4.místě. Po zkoušce jsem se byl projít kolem řeky je to tam moooc hezké. V agility jsem se disknul. Měl jsem dvě odmítnutí na áčku klouzalo mi tak jsem slezl dolů až na potřetí se mi to podařilo. Lidé co závodili s jinými psíky mi fandili a křičeli zabér a já to zvládl. Páneček byl z toho tak rozhozený že nevěděl kam dál, ale šli jsme správně až na slalomu jsem měl třetí odmítnutí. Závody se mi jinak.

24.září jsem byl na neofic. závodech v Uničově. Na bednu to tentokrát nebylo, ale nám to nevadí. První běh byl jumping to jsme si s páníkem zkazili na vzájem. Já že čuchal ve slalomu, shodil tyčku a na poprvé proskočil mimo kruh takže fůra chyb. Nakonec mě páník ve slalomu disknul místo abych proběhl okolo poslední tyčky navedl mě mezi poslední a předposlední. Páník si to vůbec neuvědomil, že to tak nemá být. Nikdy se totiž nesetkal stím že se po slalomu zatáčí, vždy jsme po slalomu utíkali rovně. Druhý běh agility to mi zkazil už páníček náběh na kladinu mě vytlačil. U náběhu na áčko přeběhl jenže mě vedl na ruce kde to áčko nebylo vidět takže jsem měl dvě odmítnutí. Ale musím se pochválit slalom na levou ruku jsem dal čistě a nádherně. Na levou ruku mi slalomek jde musíme ho doma pilovat, aby mi šel i tak na pravou. Jinak to byl moooooc prima den měl jsem tam spoustu kamarádů  např. Fargíka a Beretku a našel jsem si jednoho nového kamoše Goldíka. Příští rok snad pojedu znova.

30.září - 2.října  jel jsem na chatu s kamarády s klubu Jumpingdogs do Čučic. V pátek večer jsme tam dojeli už byla velká tma. Pánečci vybalili auto šli se ubytovat do pokojíků kde nás spalo dohromady 7 lidi + jejich psíci. Okolí jsem uviděl pořádně až ráno v sobotu. To jsme šli také v 11hod. na procházku byla to mooooc krásná procházka ze začátku kolem řeky. Tu řeku jsme přebrodili teda spíš přeplaval...:-))) nebyla voda nejteplejší naštěstí bylo teploučko přes 20 stupňů. Jak jsem vylezl a čekal až to přebrodí ostatní už jsem byl suchý jen bříško bylo ještě trochu mokré. Jak jsme tu řeku přebrodili. Šli jsme do kopce na vyhlídku Malá skála. Viděl jsme JE Dukovany. Na vyhlídce jsme měli odpočinek na nabrání nových sil. Z Malé skály jsme sešli dolů pod hrad Levnov(neboli Ketkovický hrad), ten jsme viděli i z Malé skály. U hradu jsme, ale nebyli jen pod ním cca 1km co ukazoval směrník, my měli před sebou cca 3km do Čučic po zelené značce. Do chaty jsme došli okolo 17hod. Večer byl pak táborák já se plápolajícího ohně trochu bál a pak mě páníček a i Impíka zavřeli do kenelky. Než šli spát tak nás vyvenčili. Na pokoji jsme taky spali v kenelce. Impík prvně neměl, ale nechtěl spát u paničky tak panička řekla ať ho dá paníček ke mě. V neděli ráno nás šla panička okolo 8hod. vyvenčit a dala nám napapat. To už jak se šla natáhnout ještě na chvilku zavřeli do kenelky a Impík už odpočíval s paničkou na posteli. Nebojte se nebylo to že se mě chtěli zbavit a mít ode mne klid, ale nebyli jsme na pokoji sami a já jsem už dospěl a nenechám si vše líbit tak aby nebyla zbytečná rvačka. Po snídani paničky jsem se fotil na stránky našeho klubu a pak jak se to vše uklidilo jsme odjeli domů. Byl to prima výlet nejvíc se mi líbilo jak na nás koukali turisté i místní chataři na bandu pejskařů. Pár foteček viz fotogalerie.

Říjen

Jsem se zúčastnil 2 neofic. agility závodů a dvou intenzivek jedna byla s Marťou Konečnou a druhá s Luckou Dostálovou.

8.října jsem se zúčastnil neoficiálních závodů lukovské tunýlkaření v Lukové. V jumpingu jsem se umístil na krásném třetím místě z 22 SA pokročilých. Agility jsem byl na 8.místě mohl jsem být i klidně víš udělal jsem dva větší oblouky. Oblouk po kládě si uvědomuje i páneček, ale jsem veliký šikula byl to čistý běh. Tuneliáda boužel  diskvalifikace vybral jsem si jinou díru tunýlku. Kamarádka Peti (mého páníčka)  Slávka tvrdila, že jsem se od Uničova hodně zlepšil. Parkury byli docela lehké...nebyl tam kruh a náběh do slalomu na pravou ruku...tyto překážky totiž někdy na poprvé nedám. V Lukové jsem potkal spoustu svých přátel psích i lidských...Potkal se se svým příbuzným Corálkem Beryllova krev a jeho paničkou Miškou. Až na tu zimu to byli fajn závody uvidím jestli pojedu i příští rok na čtvrté lukovské tunýlkaření. Video ve videogalerii.

15.října jsem vyrazil na neoficiální závody k našim bratrům Slovákům do Vysoké pri Morave. Tyto neofky byli už v hale. Pánečkovi jsem ukázal, že umím běhat i v hale na písku. Běhali se dva běhy tuneliáda a agility. V tuneliádě jsem byl na prvním místě a v agility na 3.místě. Boužel jsem si šel čuchnout k paní rozhodčí, když jsem běžel slalom. Páneček se na mě nezlobil i toto patří k agility. Až na to že byla zima závody byla moooc fajn.

16.října jsem se zúčastnil intenzivky s Marťou Konečnou v Sedleci. Intenzivka se mi velice líbila. Byli to moooc hezké běhavé parkury skoro všechny jsem dal na poprvé a páneček měl velikou radost.

28.října  jsem jel na intenzivku do Veselí nad Moravou. Intezivka byla s Luckou Dostálovou mooooc se mi ten den líbil. Parkury byli krásně běhavé. Nejvíc musím pilovat tunel na vysílačku. Jinak mi běhy moooc hezky šli slalom náběh z leva i z prava. Běhali jsme až do tmy. Určitě zase pojedu někdy na nějakou intenzivku s Luckou. Byl to fajn strávený den. Video ve videogalerii

Listopad

Zúčastnil jsem se jedné intenzivky a jel na jedny ofic. závody

6.listopadu  Jsem byl na poslední intenzivce v tomto roce s Martinou Konečnou v Sedleci. Intenzivka se mi velice líbila byla zaměřena na toč a okolo...Byl to bezva den.

12.listopadu Jsem ukončil závodní sezonu v tomto roce v Horce nad Moravou...Závody byli fajn docela lehké agility, jumping byl o něco těžší a zkouška A1 ta byla ze všeho nejjednoduší nebyl v ní slalom a ani kruh...Splnil jsem třetí zkoušku a můžu už jít do A2, ale já nikam nespěchám. Nejdřív půjdu do dvojek až Impík půjde do A1 vypadá to že bude můj konkurent v SA. Ale 100% do A2 půjdu na podzim. Měl jsem tam spoustu kamarádů...Potkal jsem tam sestřičku Conie Kiss Lenfir a Chantal Lenfir.

Prosinec

V tomto měsíci budou Vánoce na ty se těším...a pak bude Silvestr ale ten nemám vůbec rád to je samé buch buch večer. Jinak trénuji agi a podstoupil jsem operaci.

15.prosince  Byl jsem na kastraci pravého kryptorchidního varlete (v dutině břišní) a levého varlete ve skrotu. Mám 8 stehů.

16.prosince  Jsem jel k panu doktorovi na vytáhnutí kanily...ránu mám hezkou a suchou...jinak pořád odpočívám aby se mi to hezky hojilo..

27.prosince Jsem byl u pana doktora na vytáhnutí stehů.Stehy mi vytáhl jen na jednom místě na tom druhém je ještě pořád mám achjo do pátku budu nosit ještě ten satelit :o((...Naštěstí už nemám na sobě už pruban (vypadalo to jako obleček s větráním).

Na Vánoce jsem dostal pamlsky a hračku o ty se budu dělit s Impem a nový obojek ten je jen můj :o))

30.prosince  Mě vytáhl pan veterinář konečně stehy.

31.prosince Byl Silvestr už tu stříleli od půl paté. Nejhorší to bylo o půlnoci to tu bylo zase jak, kdyby byla válka, ale zvládl jsem to s pohodě.


Úspěchy ze závodů v roce 2011

 

Agility: štěňátka

Kde a jak se to jmenovalo

Umístění

2.dubna

Kostelany

2.místo

Zúčastnil jsem se tří závodů ve štěňátkách (dva v roce 2010) a ze dvou závodů jsem si domů dovezl nádherné 2.místečka.

 

Agility začátečníci

Kde a jak se to jmenovalo

Umístění

10.dubna

Hodonín - Předvelikonoční výprask III.

Jumping - 2.místo

Součet - 2.místo

16.dubna

Kyjov - Hakuna Matata

Agility - 2.místo

15.května

Blansko

Agility - 1.místo

17.července

Brno - Brněnské psí dny (Brněnský drak)

Agility - 1.místo

Jumping - 1.místo

Součet - 1.místo

23.července

ATC Merkur Pasohlávky -  O Pálavského agiliťáka

Agility - 1.místo

Jumping - 1.místo

Hra - 1. místo

Paralerní běh - 2. místo

Součet - 1.místo

 

Byl jsem na 7 závodech v kategorii začátečník.

Jen na třech závodech to nebylo na bednu.

Jsem prostě velký šikula

 

Agility: pokročilý (závodník SA1)

Kde a jak se to jmenovalo

Umístění

 

28.8.2011

Přerov - Brit Cup

Zkouška A1 1.místo

 

4.9.2011

Hodonín - Vánoční závody s Effipro

Jumping 3.místo

Součet A+J 3.místo

 

10.9.2011

Loučky - Podzimní agidivošení

Agility 1.místo

 

17.9.2011

Brno - Podzimní robinsionáda

Zkouška A1 4.místo

 

8.10.2011

Luková - Lukovské tunýlkaření (3.ročník)

Jumping 3.místo

 

15.10.2011

Vysoká pro Moravě - Jesenné hafíkovanie (Slovensko)

Tuneliáda 1.místo

Agility 3.místo

 


Byl jsem na 8 závodech v kategorii pokročilý. V 6. závodech jsem se umístil a dovezl si zlatou medaily, bronzovou medaily a bronzový pohár.     

(Vidíte tu víc prvních, druhých a třetích míst za tyto umístění se medaile nebo poháry nedávali).                    

Snažím se dělat radost svému páníčkovi a také mému klubu v Sedleci

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode