LVT Svojanov 2011

24.08.2011 15:45

Tábor Svojanov od 13.8 do 21.8.2011

V sobotu jsme kolem třetí hodiny dojeli na místo. Páníčci se šli za registrovat. Jak se zaregistovali,tak se šli ubytovat do chatičky. Byli tam dvě bouřkové přeháňky. V 17hod. mě šel paníček zapsat na agility...zapsal mě k Marti Konečné do závodníků. Pak jsme šli před večeří i po večeři na procházku

V neděli se začlo trénovat už od 7 hod. ráno. V tréninku mi vůbec nešel slalom, když šel páníček popředu. Marťa řekla ať ho dělá páníček po zadu. Po ranním tréninku jsem měl od 9hod. poslušnost s Markétou Hrobařovou. Na poslušnosti jsem se učil přivolání, sedni, lehni a vtaň a chůzi u nohy. Od 14:30 jsem měl odpoledne trénink a páneček ukázal Marti Konečné, že umím slalom i když ho dělá páníček popředu, tak jsem ho pak celý tábor dělal popředu...Marta říkala, že to bylo tím prostředím, že ráno jsem nechtěl popředu, vynechával jsem tyčky a hrozně štěkal.

V pondělí ráno a odpoledne agility. Při agility za mnou zdrhl Imp. Marťa na páníčka volala zastav - to páníček prooč nevběhl do tunelu. Pak si panička toho darebu Impa odchytla a Marťa na panečka rychle dokud ho nese, tak jsem to zvládl zaběhnout znova než běžel Imp na svém parkuru. Od 9 hodin na poslušnosti jsem si  zopakoval to, co jsem se naučil a pak se učil aport. To mi nešlo a páníček mě naučil štěkat na povel to mi zase šlo...Když to chtěla naučit panička Impa tak jak se to učí, že se klepne do čumáku, tak Impík paničko proč mě biješ, co jsem provedl, tak to pak už nezkoušela.

V úterý bylo agility jen dopoledne. Dojel pan Ladislav Mach s paní Machovou a s belgičákem Oskarem a měl přednášku. Tak na ni páníček šel....Hlavně ta přednáška byla o stopách a aportu...pak předváděl ukázku aportu. Byli s Oskim skvělí, ten přístup - pes měl z toho radost. Pak se někdo zeptal na elektrický obojek - ten odsuzuje, pokud pes nemá perfekní přivolání a i tak ho nemá rád.

Ve středu bylo agility už normálně a kdo chtěl tak mohl jít na přednášku s panem Machem o obranách.

Ve čtvrtek byl volný den ...Před obědem jsme se šli vykoupat do nádrže a pak na procházku. Šli jsme až do Maletína, který byl vzdálený 2,5km. Po obědě šel paníček na přednášku o uličkovém slalomu. Pak jsme šli na procházku hledat oboru s daňky a jeleny. Paničku s Impíkem a její sestrou a Dorkou a Amálkou opustili v pulce, prý protože neměl páníček boty do trávy. Tak jsme čekali až se vrátí u Bartošů v chalupě. Za ten den jsem ušel cca 7km a pak večer o půl 8 byl na coursingu, ale musel paníček běžet se mnou. Někdy ale nebylo poznat jestli ten střepac chytám já nebo páníček, pač mě předběhl a jednu chvíli jsme běželi vedle sebe až v cílové rovince mě pustil před sebe.

V pátek bylo agility nakonec jen dopoledne. Odpoledne se konaly závody v dogfrisbee a ukázka pana Macha a jeho Oskara - nácvik revíru. Pan Mach nám ukázal, že se nesmíme bát chválit psa i když přitom budem vypadat pro někoho jak blbečci. Musíme projevit radost, když pes udělá spravně cvik a když ho udělá perfekně, tak ještě víc projevit radost.O půl 4 po frisbee byla přednáška ještě o agility. To si nás Marta vybrala ať dojdem na ukázku. Ukazoval jsem s páníčkem práci na zemi - výměna ruk a toč a pak se ukazovala zona na áčku.

V sobotu bylo agility jen do poledne a nešel jsem ani na poslední poslušnost, pač Impík od 8hod. u Janči agilitil a přetáhlo se to přes 9 hod. a páníček ho natáčel ať má také nějaké video přece z tábora. Jak byli štěnata, tak mě ještě Marta ukázala no hlavně páníčkovi, jak mě učit vysílačku do tunelu. Na večer před večeří jsem byl na závodech v coursingu. To páneček se mnou běžel jen rovinku a já pak valil sám jak drak. Jsem přece Lenfir a moje sestra Conča coursing umí a aji zakusuje se do něj to já si šel jen čuchout...:-))))

V neděli byli dopoledne závody. Já závodil v kategorii závodníci a odvezl si první disk, protože jsem oběhl okolo nohy od houpajdy a to se nesmí a páníček my jsme se diskli proč. Tak jsme zase o něco chytřejší, že musí páníček volat dřív. On si myslel, že se nic nestane. Poučení pro příště.

Tábor byl fajn. Hodně nového jsme se naučili a poučili, třeba příští rok zase a nebo na jiném táboře, ale to je ještě hodně dalekoooo. Kdo ví, co bude příští rok.

Fotečky zde 

videjko bude nebojte se

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode