Novinky co se událo

15.09.2014 14:39

Máme tu půlku máme skoro půlku září stále závodím ale už se závodní sezoná roku 2014 krátí ještě pár závodů, naplánováných mám :-) Největší závody byli asi s Barčou Š. na mládeži v Píšťanech u Litoměřic.. Červen i červenec byl nabytý závody každý týden jsem byl pryč někdy i celý víkend. Dařilo se i nedařilo. Užíval jsme si i párkrát řádění ve vodě.

Naposledy jsem byl na závodech v Trutnově tam jsme jeli už ve čtrtek byl jsem na výletech na sněžce i když tam nebylo nic vidět byla mlha, ale jel jsem lanovkou. Druhý den jsme byli v Adršpachu a pak v Babiččině udolí tam jsme řádili u Viktorčiného splavu v řece :-) fotečky zde papaja2.rajce.idnes.cz/Prodlouzeny_vikend_31.7.-3.8.2014/. V sobotu jsme závodili. Jumping tam mě předběhl snad poprvé co jsme se nedisknul Impíktak jsme byl na druhém. Agility tam mě cosi rozhodilo tak disk. V neděli jsme si dali trénink pod Luckou a byl mooooc v fajn.

10.5.-11.5.2014 Jsem jel v pátek odpoledne až do Východních Čech do Havlovic. V pátek jsme tam dojeli tak v 18 hod. postavili se stany jeden na spaní a jeden aby na nás při závodech nepršelo. Byli v pátek přehánky a pak večer pršelo. Naštěstí když se běhalo tak nepršelo jen trochu v neděli, ale to jsem zrovna nechytil já :-). Běhal jsem s Bájou Štefanovou ani jednou jsme se nediskli a všech pět zkoušek doběhli (jednou na 1.místě, jednou na 2.místě, jednou na 3.místě a 2krát na 4.místě) a splnil si sní, že můžu jed na mládež ČR až do Píšťan k Litoměřicím. Už se těším na výlet :-). Třeba příští rok pojedu znova do Havlovic   

8.5.2014 Jsem jel s paničkou do Šlapanic. Byli to dvojzkoušky Závodil jsem sní už v kategorii SA2. První běh jsme doběhli na místě 6 poslední co se nediskli. V druhém už to byl aj smolný disk panička mě poslala do okolo o skočku dřív. I tak jsme si závody užili s paničkou moc netrénujem spíš s pánečkem. I tak jsme dal pěkné zony na kladině. My jsme si to vzali tak tréninkově :-)

3.5.2014 Jsem závodil v nedalekém Hodoníně. V jumpingu jsem měl velice smolný disk oběhl jsem tunel páneček si toho nevšiml jinak časem to bylo na místo 3. Ve zkoušce A3 jsem se také smolně disknul měl jsem dvě blbé odmítačky. Ale páneček byl rád že jsem dal tunel tunel na vysílačku pod kladinou :-) na hojdu to už nevyšlo také to zkusil naštěstí jsem ju jen odmítl ne jak někteří pejsci šup do tunýlku byla to prostě výzva tento parkur. V agility jsem lupnul zonu na kladině a měl jedno odmítnutí. Parkury byli velice pěkné.

27.4.2014 Naposlední chvíly jsme jeli na závody do Zbraslavy na jarní řádění. V agility jsem skočil zonu  na kladině a pak v jumpingu jsem byl na prvním místěčku. Závody byli fajn pěkné prostředí

21.4.2014 Na velikonoční pondělí jsme se rozhodli, že pojedem na velikonočního beránka do Třebíče. Ve zkoušce A3 jsem zkočil hojdu to byla velká škoda jinak bych měl medaily. V jumpingu jsem vyhl ve slalomu a v agility jsem se disknul. Závody byli fajn určitě někdy zase pojedu na závody do Třebíče. Parkury pěkné

19.4.2014 Jsem jel na závody do Zlechova kde jsme závodil s paničkou. Byli to dvojzkoušky a obě jsem zaběhl s jedním odmítnutím na slalomu, lae vždy nám to dalo 3.místo a v součtu jsme byli první. Videjko bohužel není pač se nám vybil foták, ale to nevadí. Závody byli fajn. Parkury pěkně běhavé

12.4.2014 Byl na závodech,  které pořádal náš klubík v jumpingu jsem se disknul s páníkem. A tak páník mě půjčil Barči Š. až od Trutnova na běh o mistra tlapek tam jsem se smolně diknul na předposlední překážce jen to zašumělo ale nerozuměli jsme si a já místo okolo šup skočku ze předu byl jsem moc rozběhlí měla víc volat no co už se stalo jinak bych byl nejspíš na bedně s Bájuškou. Nakonec jsem ní běžel i agi a to jsem vyhrál stříbro medailičku jsme jí nechali na památku. Snad to klapne a pojedu na výlet a budu s Bájou běhat Havlovicích moc se už těším. :-)

6.4.2014 Jsem závodil v Kyjově na  Šmoulované. V Jumpingu a Agility jsem doběhl čistě na třetí místečko a součet taktéž třetí místečko. O Gargamelovu trofej jsem byl na místě 4 s jedním odmítnutím do kruhu. Závody jsem si užil a těším se na další :-)

23.3.2014 Jsme jeli na závody do Ratíškovic na Iron dog. Tyto závody byli pomocí vyřazovacího pavouka. Bohužel jsem se začuchal něco jsem tam cítil bobek od zvížete nebo kokino, ale to se stane páneček se na mě nezlobil v B-čovým pavoukovi jsem běžel jak drak bohužel jsem byl pomalejší než pejsek předemnou tak jsem tyto závody skončil. Ale i tak jsme si tyto závody užili.

28.2.2014 Jsme jeli do Horky nad Moravou. Dojeli jsme tam cca 17:30 ubytovali se a pak se šli projít. Panečci pak poseděli ještě s kamarády cca do 23hod. Pak jsme šli spat. Ráno v sobotu před 6hod. jsme stávali  a pak se šli projít. Před 7hod. jsme šli do haly. Já běhal až po 15hod. Mezi tím jsme byli na procházce s Pavlou a Gufim a Kimíkem. Měl jsem 3zkoušky. V první A3 zkoušce jsem zkončil na 2.místě a další dvě jsem se diknul.  V neděli jsem běhal s paničkou A1 v první zkoušce jsem byl na 3.místě, v druhé na místě 4., v třetí disknutý a ve čvrté taktéž na místě 3.

23.2.2014 Jsem oslavil svoje 4 narozeniny. 

01.02.2014 Jsem se zúčastnil prvních závodů v roce 2014. Tyto závody pořádal náš klubík a moc se mi povedli. V tuneliádě jsem byl na místě 1 z cca 24 psíků (byla dohromady zač.+pokročilý) Jumping I jsem byl na místě 3. a jumping II na místě prvním oba dva čisté běhy. Jinak v součtu Jumping I+JumpingII na místě prvním. Uvidíme jak se mi bude dařit na dalších závodech v tomto roce.

 

Máme tu nový rok 2014

7.12.2013 jsme jeli na výlet. Prvně jsme se stavili v Zastávce na oběde a pak jeli do Ořechova na náštěvu a podívat se na štěnátka šeltiček. Nechtěl jsem se kamošit s malými prcky utíkal jsem před nimi pryč :-). Byli jsme na dlouhé procházce cca 7 km. odkaz na fotečky tu papaja2.rajce.idnes.cz/Orechov_prosinec_2013-_prochazka_stenda/. Těším se nekdy příště třeba v létě až se budu moc koupat i v Bobravě :-)

30.11.2013 Jsem jel na poslední závody v roce 2013. Páneček byl nemocný, ale zvládli jsme to spolu měli jsme všechny běhy čistě. Na bednu to sice nebylo, byla velká konkurence. 

13.10.2013 Jel na závody do Kyjova, které pořádal náš sprátelený klubík Lucky dogs. Agility a Jumpingu se mi nedařilo. Agility jsem začal štěkat na pana rozhodčího, který byl převlečený za Římského bojovníka ( alias Ares) a mě se přestal líbit. Ještě jsem běhal jako doskokan s Kubkou jump začátečníci a běželi jsme jako draci. Afroditině poháru jsem byl na druhém místě jen o 0,17s to není nic :-).

4.10-6.10.2013  Jel jsem hohně daloko až na Sázavu cca 50 km od Prahy na Mistroství české republiky. Dojeli jsme tam už ve čtvrtek 3.10.2013. v Pátek dopoledne jsme jeli na Konopiště a odpoledně jsem běhal CACIAg kde jsem se disknul místo na kládu jsem šel do tunelu:-).Sobotu a v nedělu už bylo mistroství. Běhu družtev jsem se oba dva dny disknul, ale disky byli pánečkovi. V agility jednotliců jsem se také disknul taktéž pánečkova chyba. Jumping jsem doběhl ale chyba na slalomu škoda no...Příští rok pojedu možná znova a uvidím jak se mi bude dařit.

28.9.2013 jsme pořádali naše závody Královské tlapkování II. Jumpingu jsem se disknul v agility jsem doběhl na 5.místě. V běhu o krále tlapek jsem se také disknul kdyby páneček chtěl udělat, abych já udělal takovou pěknou zbýhanou zonu jako na těchto závodech tak ji neudělám. utekl jsem s parkuru za kamoškou a jejím psíkem už jsem si myslel že je konec běhu :-)))

21.9.2013 Byl jsem na závodech v nedalekém Zlechově. Ve zkoušce a v agi jsem se disknul. Agility byla panečkova chyba ten disk zapomněl parkur. navedl mě blbě. Jumpingu jsem byl na 8.místě z 28 smallíčků. Závody byli fajn příští rok určo pojedem znova.

14.9.2013  Jel jsem závodit do nedalekého Brna na  podzimní robinsonádu. Tyto závody začli netradičně SA3 zkouškou, kde jsem se disknul. Jumping a agi jsem měl už čistě. Z jumpingu ze 4.místa jsem se nominoval do doplňkového běhu, ve kterém jsem doběhl na 2.místě. Příští rok určitě pojedem zase závodit na Robinsonády. :-)

7.9.2013 Naposlední chvíli jsme se rozhodli jed na závody do Bratislavi k bratrům a ke kamarádům s All star Bratislava. Tam jsem to všecinko povyhrával. "Přístě už mě nepozvou". I běh dvojic se šeltičkou Nšoči Chance Remus alias Skeety a vyhráli jsme ho byli jsme na prvním místěčku.

24.8.2013 Jsem jel závodit do Slavičína tam jsem jumping i agility vyhrál a umístil se v součtu na 1.místě. Dokonce jsem se umístil i v běhu o Krále Valašska byl jsem na pěkném třetím místěčku, ale kdyby se hodnotili smolíci tak jsem na 1.místě jsem KRÁL VALAŠSKA V KATEGORII SA, ale oni to dělali všecinko dohromady jak LA, MA a SA

17-18.8.2013 Závodil jsem v Prostějově na dvojdeních závodech s názvem Skok za skokem. V sobotu se mi dařilo byl jsem 3krát na bedně v agility zkoušce a pak i v součtu na 3.místě. V neděli jsem se ve zkoušce disknul. Jsem se začuchtal a pak už to nešlo vrátit zpět tak jsem skočil špatně skočku jsem lumpík :-)

27.7.2013 Jsem jel do nedalekého Hodonína na závody v těchto závodech se mě  dařilo. Agility jsem byl na druhém místě v jumpingu na místě 4. Ve zkoušce jsem měl premiéru v A3 zhodil jsem dvoják a skočil zonu. Jinak jsem měl druhý nejrychlejší čas :-))) Byl děsný hic a byl jsem se schladit v řece Moravě.

20.7.2013 Jsem jel závodit  do Brna na Lážo plážo závody byli moc fajn. Bylo teplo že jsem se koupal i ve Svitavě a to bylo velice prima.

14.7.2013 to jsem už závodil s pánečkem na na Brněnském drakovi. Ve zkoušce a a agility jsem se disknul měl jsem nějaký čuchací den. :-)

13.7.2013 Jsem závodil s paničkou na Brněnském dráčkovi s paničkou jsem doběhl čistě tuneliádu. V jumpingu jsem se začuchal a v agility jsme měl také odmítačku, ale to už byla i paničcina chyba já na ní začal štěkat a vyplinula stoho odmítačka. Jinak to bylo fajn.

29.6-6.7.2013 Byl jsem na táboře ve Svojanově tábor byl velice fajn. trénoval jsem agility s Martou Konečnou a procházkoval. Byl jsem na soutěži vystavování s paničkou panička se na mě dívala a nešla narovnaná. Ale zkusili jsme si to. Počasí nám přálo nebyl ani hic a ani nepršelo jen jeden den mrholilo.

22.6.2013 Jel jsem závodit do Hranic na Moravě. Agility jsem vynechal poslední dvě tyčky ve slalomu. I tak to stačilo na druhé místo.  V žábákovi jsem skončil na 3.místě a v Norníkovi na místě 4 nebo 5.místě čistý běhy jak žabák tak norník. Součet 2.místo zase jsem si neodvezl skočku tak snad příští rok jak se říká do třetice všechno dobré :-) Jinak závody fajn počasí přálo ani hic ani zima i v rybníku jsem se koupal. Skákal jsem tam bomby :-)

15.6.2013 Jsem jel závodit do nedalekého Brna. Jumpingu jsem doběhl na krásném 5.místě čistým během z 33 Smallíčků. Zkouška SA2 na krásném 2.místě. Agility tam jsem skočil zonu a pak i začuchal a něco větřil ten běh jsem byl jakýsi rozhozený. Jinak se mi závody moc líbili parkury byli výzva hlavně jump. Nejvíc se mi líbilo řádění ve voděnce Svitavě :-).

25.5.2013 Jsem jel na závody do nedalekého Kyjova. Na jumping nám pršelo i tak jsem ho dal na 1.místo. Na agility nám už svítilo sluníčko a doběhl jsem na 2.místě. V kyjově se vyhlašovali jen součty v součtu jsem byl na 1.místě

19.5.2013 K nám dojela trénovat skokovou gymnastiku Eliška Dolníčková bylo to prima strávené dopoledne (video je kamarádi z Flying Paws). Z opakovali jsme to co jsme dělali v hale v lednu a něco navíc.

18.5.2013 Jsem závodil v Uničově. Jumping jsem doběhl na první místo. Agility mě zkazilo kokino jsem ho tam vyčuchal a pak zmlaskl. Pak jsem pokazil slalom kdybych dal ten slalom čistě tak jsem v součtu na třetím místě. To mi uteklo o pár setinek sekud nebo jak se tomu říká. Ale mě to nevadí hold se už stalo a pokud tam pojedu příští rok tak si na to daj pořadatelé snad větší pozor na kokina na parkuru pač vím že páníček viděl jak krmí štěnátko před první skočkou. Jinak byli závody fajn nezmokli jsme s páníkem ještě jsme se seznámili prima holčičkou asi 4 letou která mě nosila kokinka a byla se mnou na té největší krabici :-)) (jako na bedně na 1.místě za jumping).

11.5.2013 Jsem jel závodit na zkoušky do Přerova. Byli to trojzkoušky 2zkoušky stavěl Petr Noga a jednu Slávka Podmolová. Na těchto zkouškách se hlídali zony jak ostříž. Slávka hlídala zony i když parkur stavěl Petr Noga a na opak aby nemuseli tolik běhat když měli kladinu daleko od áčka :-). Přesto že pršelo se mi závody líbili. V prvním běhu jsem doběhl na 1.místě a v druhém a třetím na místě 3., ale bylo to čistě žádná skočená zona.

9.5.2013 Dojela mě a ještě pár lidiček z klubu potrénovat Marťa Konečná. Trénink byl super počasí nám přálo na to že jsme běhali od 17:00 cca do 20:00 jsme stihli aj dost sekvencí.

5.5.2013 Jsem závodil ve Šlapanicích na dvojzkouškách. První zkouška disk páníček si zpletl trať možná jak to procházel s mojí druhou paničkou Pájou v A1 pač oni měli tunel hned po kladině a my až po skočce (byla kladina,  skočka tunel), ale stejně by to nebylo splněno do A3 pač jsem udělal chybu na slalomu. Možná to bylo na bednu to už se nedozvím :-). Ale vynahradil jsem jsi to ve druhé zkoušce zkončil jsem na třetím místě, aby to nebylo Impíkovi líto a abychom se nehádali :-) (ten také v jedné zkoučce A1 zkončil na místě 3.), ale už mužu jít do A3 pač jsem si splnil zkoušku poslední co mě chyběla HURÁÁÁÁÁÁ. 27.7.2013 na Letní Hodoníské tlapce mě čekejte už v SA3 :-)

21.4.2013 Jsem jel závodit do Ratíškovic na Iron dog. Tyto závody jsou netypické pač je to pomocí vyřazovacího pavouka jako v tenise. Na těchto závodech se mi velice dařilo zůstal jsem celou dobu v pavouku A. A prolomil jsem tam smůlu pač v Raťkách se mi na závodech nedařilo a teď jsem vyhrál celý Iron dog. Byl jsem PRVNÍÍÍÍÍÍ :-)

13.4.2013 Jsem závodil v nedalekém Zlechově (na Zlechovských dvojzkouškách). Tyto závody jsem byl dvakrát na bedně na 3.místě a vždy s 5 trestnými body jak přes kopírák akorát čas byl jiný a chybky byli také jinde jedou to bylo odmítnutí a jednou letec na hojdě. Takže pořád nemohu jít do SA3 chybí mi jedna zkouška. Jinak závody byli povedené a aprílové  chvilku zamračeno s deštěm a chvilku teplo a sluníčko. A pak jak běhali už LA2 tak v pulce jejich běhu se přihnala průtrž mračen i s kroupy ale ty byli fakt jen chviličku a hned se rozpustili. Má můj páníček zase na co vzpomínat.  

6.4.2013 Jsem jel na závody do Horky nad Moravou ( tyto závody měli být v Prostějově, ale kvůli počasí sehnali pořadatelé halu. Za to jim moc s mojim páníkem děkuji, že závody nezrušily.) Běhal jsem 3 krát zkoušku v SA2. Zkoušky pod Jiřinkou Máčkovou jsem si splnil na výborně a byl jsem na pomyslné bedínce. První zkoušku na 1.místo a druhou zkoušku na místo 2. V třetí zkoušce co stavěla Gabi Steppan jsem se blbě disknul. Místo abych v běhl do tunýlku tak jsem šlápl na áčko. Možná si to měl páník i víc pohlídat a pak jsem dělal šou štěkal jsem na pána co tam stál bokem jako pomocník páník mě musel vzít a dát na kladinu, ale pořád jsem se ohlížel a blafal. Závody to byli super. Rozhodčí stavěli super parkury. Už jen jedna zkouška mi chybí a můžu jít do A3 kategorie a pak utočit na toho A3CH (šampiona).

30.3.2013 Jsme měli domácí závody v Sedleci  a mě se dařilo. V jumpu jsem byl na 5. místě pěkný čistý běh tam se to do 6. místa bylo jen o setinky...sebe větší oblouček mi ublížil. O mistra tlapek jsem byl na 4.místě špatný náběh do slalomu páníček mi měl dát víc prostoru a pak u toč mi spadla laťka poprvé na závodech. Agility krásný čistý běh a 1.místo a v součtu A+J druhé místo.  Počasí nám přálo jednu chvilku bylo aj teplo, když vylezlo sluníčko.  Pan rozhodčí postavil pěkné parkury byli hodně běhavé. Asi aby jsem si s páníkem po zimě pořádně protáhl svaly :-)

25.3.2013 K nám dojela Aneta Slavíková. Udělala nám super intenzivku i přes tu zimu jsem pěkně běhal už se těším až dojede 07.04. zas protáhnout nám kosti...snad se počasí už umoudří a bude hezky a teplo

16.3.2013 Jsem jel na moje první agility závody v roce 2013 do Horky nad Moravou na dvojzkoušky. První zkouška byla trošku kostrbatá páneček se mě pletl do cesty. Nachodil si to tak, ale já ho překvapil svojí rychlostí. Pak jsem nedal vysílačku do tunelu pač byl páneček i pře demnou, yle i tak to bylo na bramborové místo a čas jsem měl dokonce na místo třetí. Druhou zkoušku už jsem měl čistě a splnil jsem si druhou zkoušku pro přestup do A3. Poprvé jsem se setkal na závodech se stolíkem a zvládl ho :-). Byl to bezvadný den strávený v Horce

12.1.2013 Jsem jel před pátou hodinou do Břeclavi tam jsme vyzvedli Dastíka a jeli do Brna. Já si říkal kam tak pozdě jedeme??? V Brně jsme byli dost brzo a tak nás pak páníčci před halou zavřeli do kenelky, protože tam trénoval ještě koník. Pak koník do trénoval a my šli do haly. Rodělili jsme se do skupinek po 6. Prvně jsem šel na skokovou gymnastiku to páníček nevěřil, že budu hopkat sám přes překážky. Co bych pro párek neudělal ke konci už tam ani nemusela u mističky stát Eliška, běžel jsem už uplně sám, páníček mě totiž hecoval je tam je tam párek...:-))) Po dvou hodinách jsme se prohodili a šel jsem agilitit k Míši. Běhali jsme jen jeden parkur. V parkuru se šel dvakrát slalom a já nevím proč, ale jak se běžel podruhé, tak jsem vynechával poslední tyčku. pak jsem se roštěkal a jak já už moc štěkám tak se nesoustředím a dělám blbiny. Byl to fajn strávený večer už se těším až dojedou k nám. Po 23hod. jsme začali uklízet parkur a pak se jelo domů to už jsem chrupal až do BV a pak z BV až domů doma jsem dostal ještě 10 granulek a šli jsme spát.

6.1.2013 Super dnešní trénink

Máme tu nový rok 2013

 

15.12.2012 Jsem se zúčastnil posledních závodů v tomto roce. Závody se opravdu vyplatili a mě se povedli. Poprvé jsem vyhrál součet agility + jumping a stal jsem se nej psem. Z 8místa z jumpingu a druhého v agility jsem se vyšplhal až na 1.místo. Ve zkoušce SA2 jsem zkončil druhý. Bylo to skvělé zakončení agility sezony v roce 2012.

 

 

 
 

 

 

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode